" TRUST in Allah wont make the mountains smaller but make CLIMBING easier. DO NOT ask Allah for a lighter load, but ask Allah for a STRONGER BACK..."

Friday, November 5, 2010

" match point..."

puas hati.....tu je la boleh ulas. game start pkol 2 petang td, hingga 6.30 ptg. aku kene main 4 game. kami main sistem kalah mati, sebab ramai sgt players single. 18 org semuanya. Alhamdulillah, dapat third place.. first place budak yg penah wakil state ke national.budak tu dr SMASZA, terengganu. hehe. second place, aku lawan budak tu time separuh akhir, penentuan ke final. kami main sistem 15 mata. aku kandas, set 1 (14-16) dan set 2 (10-15). letih bos....lame dah tak t'libat dgn badminton....tapi, it was a very good match. dapat smash beberape kali, ahaha, tu yg seronoknye...=).........pastu, unexpectedly kene lawan dgn Ain sbb nak tentukan third place. haha, terpakse la kami lawan sesame kami. main2 ajeh kami bermain....last2, aku third place, Ain forth place.....letih amat!!!!! tapi, satisfied!!!!!!!!!!! dah lame tak ber'letih camni!!!..oh ye, ia adalah anjuran Pre-Sciences Students (PRESS) sempena Mini Sports Carnival 2010..



ape-ape pon, yg penting ukhuwah sentiasa terjalin biarpun dlm bersukan...malah, ada kalanya sukan lah yg menjadi medium perapat ukhuwah sesama mukmin. teringat kat kawan aku ain yg terpaksa berlawan dgn ro0mate sendiri mase tournament tuh. kesian pulak...haha.

1 comments:

Anonymous said...

OMG yana!bestnyer blog mu!hehe...eh...salah2,,assalamualaikum...