" TRUST in Allah wont make the mountains smaller but make CLIMBING easier. DO NOT ask Allah for a lighter load, but ask Allah for a STRONGER BACK..."

Monday, April 26, 2010

nExt stEp is........




lame dah x blogging...banyak perkara yg terjadi lately. luse aku br nak test JPJ untuk ambik lesen P, akhirnya.....sebenarnye proses aku blajar kerete tuh dicepatkan sbb kkg nak g masuk matrik plok. 16 march baru ni keputusan permohonan kemasukan ke matrikulasi sesi 2010 diumumkan. tup2...dpt tahu aku bulih g matrik p.pinang.




terkejut besar aku. x pernah2 aku mntak nk pegi sejauh itu. rupenya, majoriti awok2 bio smkaka dapat situ jugak. bile ppikir2, klako pulok rase. jadi mcm sekelas pulak ah dinu kkg.....tp aku x pasti g nak g ke x matrik tu. tunggu result UPU dulu.....kalu bulih upu, aku g hok tu la kot....heheh, x sabar rase nak g blajar semula. lame mane dah tinggal suasana belajar, kelas, sibuk2 gtu,.....tangan pon dah terketar-ketar nak menulis. tulisan jadik huduh abih sebab lame beno dok menulis. hahah.





bile tgk gambo2 nih, puas hati la jugok.....napok mcm ok jugak tempat ni....xpe2, asal ade court tenis...heheh, bulih la aku lepas perasaan di situ.....

0 comments: